Play Poker | Free Download

Informacje na temat pokerowych wpłat i wypłat

Wpłaty i wypłaty – najczęściej zadawane pytania

Pytania odnośnie wpłat

  • Jak wpłacić pieniądze?
  • Aby dokonać wpłaty na swoje konto, w głównym oknie PokerStars (pierwszy ekran, który pojawia się po zalogowaniu) wciśnij przycisk "Kasjer". Otworzy się nowe okno.

    PokerStars Deposits

    PokerStars Deposit Options
  • Czy mogę wpłacać pieniądze przez mobilne urządzenie?
  • Na mobilnych urządzeniach można dokonywać wpłat przez Internetowego Kasjera PokerStars, mieszczącego się na stronie http://cashier.pokerstars.eu. Jest on na razie ograniczony do kilku metod depozytu, więc możesz się nadal zdecydować na zasilenie konta za pośrednictwem Kasjera ze stacjonarnego oprogramowania. Więcej informacji na temat mobilnej aplikacji znajdziesz na stronie Mobile Poker – pomoc i FAQ .

    Pamiętaj, że aby móc zalogować się do Internetowego Kasjera, musisz być zalogowany w mobilnym oprogramowaniu.
  • Pieniądze na moją wpłatę zostały pobrane, a nadal nie widzę środków na PokerStars. Co robić?
  • Prześlij zapytanie w tej sprawie na adres paymentservices@pokerstars.eu, załączając dane transakcji oraz historię konta lub wykaz transakcji pokazujący, że pieniądze zostały pobrane, co pozwoli nam wyśledzić płatność. W przypadku wpłat kartą kredytową/debetową, przeczytaj „Wpłata moją kartą kredytową/debetową została odrzucona...”.
  • Zrobiłem błąd. Jak anulować wpłatę?
  • Jeśli przypadkowo wpłaciłeś więcej niż zamierzałeś, jak najszybciej wyślij e-mail na adres security@pokerstars.eu i poproś o interwencję w tej sprawie. Przypominamy, że z innych powodów nie możemy anulować wpłaty.
  • Wpłata moją kartą kredytową/debetową została odrzucona przez PokerStars, a konto i tak zostało obciążone. Co robić?
  • Środki, których pozornie brakuje na Twojej karcie przedpłaconej, debetowej lub kredytowej, w rzeczywistości zostały tymczasowo zablokowane przez Twój bank lub wystawcę karty w oczekiwaniu na potwierdzenie zainicjowanej przez Ciebie na PokerStars wpłaty.

    Zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z bankiem lub wystawcą karty w celu potwierdzenia ich polityki wstrzymywania środków na czas autoryzacji i procedur postępowania w przypadku nieudanych wpłat do serwisów z grami.

    Jeśli transakcje takie pojawią się na oficjalnym wykazie z konta lub pozostaną jako kwota obciążająca na raporcie bankowym online przez więcej niż 10 dni roboczych od momentu odrzucenia transakcji, skontaktuj się z nami, pisząc na adres paymentservices@pokerstars.eu.
  • Dlaczego moja karta kredytowa została odrzucona i co mogę teraz zrobić?
  • Wiele banków przyjmuje politykę skierowaną przeciwko grze w pokera przez Internet, traktując takie wpłaty jako transkacje wysokiego ryzyka. Najlepiej skontaktować się z bankiem i zapytać o ich politykę w tym zakresie.

    My ze swojej strony oferujemy wiele innych, równie dogodnych metod wpłaty. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie poświęconej płatnościom.
  • Czy mogę wpłacić środki ze swojego konta w serwisie Full Tilt Poker?
  • Tak. Oprócz regularnych metod płatności oferujemy naszym graczom opcję transferu pieniędzy z konta Full Tilt Poker. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie poświęconej przelewom z FTP.

Pomoc przy wpłatach

  • Mam problemy z wpłaceniem pieniędzy na swoje konto. Gdzie mogę uzyskać pomoc?
  • Jeśli chcesz uzyskać pomoc przy wpłacie, PokerStars oferuje Ci następujące możliwości:
  • Z jakich metod wpłaty mogę skorzystać?
  • Oferujemy graczom szeroki wybór metod wpłaty. Dostępne dla Twojego kraju opcje znajdziesz zawsze na stronie: /poker/real-money/ (wybierz kraj z rozwijanej listy). Z wyświetlonych metod wybierz dowolną, klikając na jej logo, a dowiesz się więcej na temat wybranej opcji płatności. Wszystkie dostępne dla Ciebie metody wpłaty znajdziesz też w oknie Kasjera po wciśnięciu przycisku "Wpłata".

    PokerStars Deposit Options

Pytania odnośnie wypłat

  • Jak wypłacić pieniądze z konta?
  • Aby zlecić wypłatę środków, wciśnij przycisk "Kasjer" w głównym oknie programu PokerStars, a następnie przycisk "Wypłata" dla subkonta w odpowiedniej walucie i wpisz kwotę, którą chcesz wypłacić. Kiedy zatwierdzisz ją przyciskiem "Wyślij", pojawią się informacje na temat sposobu realizacji transakcji.

    PokerStars Cashouts
  • Czy na mobilnym urządzeniu mogę zlecić wypłatę środków?
  • Obecnie wypłaty z urządzeń mobilnych nie są obsługiwane. Żeby wycofać swoje pieniądze, musisz skorzystać z Kasjera w stacjonarnym oprogramowaniu.
  • Jakie mam opcje wypłaty?
  • Dostępność określonych opcji uzależniona jest od kraju, w którym mieszkasz. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie poświęconej wpłatom i wypłatom: /poker/real-money/ po wybraniu kraju z rozwijanej listy. Pamiętaj, że przy realizacji wypłat obowiązują pewne ograniczenia, opisane w naszej polityce wypłat.
  • Dlaczego nie mogę wybrać metody płatności, na jaką zostaną wysłane moje pieniądze?
  • Kiedy tylko jest to możliwe, wypłaty są w pierwszej kolejności realizowane jako zwrot środków na konta/karty, z których wcześniej wpłacono pieniądze. W ramach każdej takiej metody płatności najpierw realizowane są zwroty najstarszych wpłat, a później nowszych. Aby zapoznać się ze szczegółmi naszej polityki wypłat, zajrzyj na stronę: /poker/real-money/cashouts/.
  • Dlaczego nie mogę zlecić wypłaty?
  • PokerStars zapewnia swoim graczom wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji. Jeden ze sposobów zabezpieczeń opiera się na wstrzymaniu możliwości wypłaty na 48 godzin po dokonaniu wpłaty. Chroni to konta graczy przed oszustwami i przekrętami finansowymi.

    PokerStars Cash Outs
  • Czy obowiązują mnie jakieś ograniczenia wypłat?
  • Minimalna kwota wypłaty różni się w zależności od metody płatności. Możesz je sprawdzić w oknie Kasjera, klikając na wybraną opcję płatności. Szczegółowe informacje na ten temat uzyskasz, pisząc na adres cashier@pokerstars.eu.
  • Jakie kursy walut zostaną zastosowane przy realizacji wypłaty?
  • Informacje na ten temat wyświetlone są po prawej stronie okna po wybraniu opcji wypłaty. Dokładniejsze dane znajdziesz na naszej stronie poświęconej zasadom realizacji transakcji finansowych oraz wymiany walut .

    PokerStars Withdrawals
  • Dlaczego nie widzę już opcji wypłaty, z której wcześniej korzystałem?
  • Sytuacja taka może mieć miejsce, jeśli minęło już 6 miesięcy od Twojej ostatniej wpłaty tą metodą. Choć posiadamy zapis wszystkich transakcji, te starsze niż 6 miesięcy archiwizowane są w osobnej bazie danych. Oznacza to, że dostępne opcje wypłaty opierają się tylko na historii transakcji z ostatniego pół roku. Jeśli interesującej Cię metody wypłaty nie ma już w oknie Kasjera (oczywiście musi być to metoda, która generalnie pozwala na wypłacanie pieniędzy), aby ponownie ją aktywować, będziesz musiał jeszcze raz wpłacić pieniądze tą drogą.
  • Jak często mogę wypłacać pieniądze?
  • W dowolnym momencie możesz mieć tylko jedną wypłatę w toku (np. już zleconą, ale jeszcze niezrealizowaną) w ramach jednej metody płatności. Oprócz tego, w zależności od wybranej opcji, możesz zlecić tylko określoną ilość wypłat w ciągu 24 godzin. Limity wypłat znajdziesz po prawej stronie okna po wybraniu określonej metody wypłaty.
  • Mam nową kartę Visa. Czy mogę wypłacić na nią pieniądze?
  • Jeśli wśród dostępnych dla Ciebie metod wypłaty znajduje się Visa, nie będziesz miał wyboru, na którą kartę środki zostaną wypłacone. W oknie wypłaty wyświetli się ta Visa, której ostatnio użyłeś do dokonania wpłaty na swoje konto PokerStars, pod warunkiem, że nie upłynął termin jej ważności i że wyposażona jest ona w funkcję transferu środków CFT (Credit Funds Transfer).

    Jeśli chciałbyś otrzymać wypłatę na inną kartę Visa, napisz w tej sprawie na adres security@pokerstars.eu. Dokładniejsze informacje na temat wypłat na karty Visa znajdziesz w naszej polityce wypłat.
  • Jak długo trwa realizacja wypłaty?
  • Wypłaty na konta NETELLER, Skrill (Moneybookers) realizowane jako zwroty wcześniejszych wpłat pojawiają się na koncie w ciągu kilku minut.

    Wypłaty na te konta oraz Webmoney przekraczające sumę wcześniejszych wpłat przesyłane są do realizacji w ciągu 72 godzin.

    Wypłaty realizowane na karty VISA z funkcją CFT, EntroPay przekraczające sumę wcześniejszych wpłat przesyłane są do realizacji w ciągu 72 godzin. Po ich wysłaniu przez PokerStars należy odczekać jeszsze 3-10 dni roboczych, zanim pieniądze zostaną zaksięgowane na wyciągu bankowym.

    Wypłaty na konta Moneta i Ukash zostają wysłane do realizacji w ciągu 72 godzin.

    Wypłaty bezpośrednim przekazem bankowym przesyłane są do realizacji w ciągu 72 godzin. Po ich wysłaniu przez PokerStars należy odczekać jeszsze 3-5 dni roboczych, zanim pieniądze zostaną zaksięgowane na wyciągu bankowym.

    Wypłaty przelewem bankowym przesyłane są do realizacji w ciągu 72 godzin. Po ich wysłaniu przez PokerStars należy odczekać jeszsze 2-5 dni roboczych, zanim pieniądze trafią na wyznaczone konto bankowe.

    Czeki w USD zostaną dostaczone zwykłą przesyłką pocztową, która powinna iść nie dłużej niż 15 dni roboczych. Czeki w innych walutach wystawione na kwotę niższą niż równowartość 1000 USD również będą wysyłane zwykłym listem. Czeki w innych walutach powyżej tej kwoty będą dostarczane przez kuriera i powinny dojść w ciągu 7 dni roboczych.

    Wypłaty eCheckiem przesyłane są do realizacji w ciągu 72 godzin. Po ich wysłaniu przez PokerStars należy odczekać jeszsze 3-10 dni roboczych, zanim pieniądze pojawią się na koncie bankowym.

    Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce wypłat.
  • Czy mogę anulować swoją wypłatę?
  • Jeśli wypłata nie została jeszcze przesłana do realizacji, możesz ją anulować w oknie Kasjera. Kliknij na "Wypłaty w toku" – tam znajdziesz zlecenia czekające na realizację. Jeśli chcesz je anulować, zaznacz pole "Anuluj" i wciśnij przycisk "Anuluj zaznaczone wypłaty". Jeśli akcja a nie powiedzie się, oznacza to, iż transakcja jest obecnie rozpatrywana przez dział bezpieczeństwa. Jest to część rutynowej procedury i trwa zwykle nie więcej niż kilka godzin.
  • Nie otrzymałem wypłaconych pieniędzy. Co mam robić?
  • Upewnij się, że odczekałeś odpowiednią ilość czasu, jak potrzebna jest, by płatność pojawiła się na wyciągu z konta (ogólne wytyczne znajdziesz powyżej). Jeśli po sugerowanym terminie nadal nie będzie pieniędzy na koncie, wyślij w tej sprawie e-mail na adres paymentservices@pokerstars.eu, załączając historię konta lub wykaz transakcji pokazujący, że pieniądze nie doszły na konto danej metody płatności, a z przyjemnością pomożemy Ci rozwiązać ten problem.
  • Konto, na które wysłałem wypłacane środki, zostało zamknięte/wygasło. Gdzie są moje pieniądze?
  • Jeśli w ramach danej instytucji finansowej posiadasz inne aktywne konto/kartę, możliwe iż środki trafią właśnie tam. Skontaktuj się w tej sprawie ze swoją instytucją finansową.

    Jeśli potwierdzą oni, że środki nie zostały przekierowane lub jeśli nie masz tam innego konta/karty, wyślij w sprawie tej płatności e-mail na adres paymentservices@pokerstars.eu, a z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.
  • Czy mogę przelać środki na swoje konto w serwisie Full Tilt Poker?
  • Tak. Oprócz regularnych metod płatności oferujemy naszym graczom opcję transferu pieniędzy na konta Full Tilt Poker. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie poświęconej przelewom na FTP.

Aktualizacja/usuwanie danych dla wybranej metody płatności

  • Metoda wypłaty, z której dotąd korzystałem, jest już nieaktywna lub nie chcę z niej dłużej korzystać. Co powinienem zrobić?
  • Jeśli konto lub inna metoda płatności, która w oknie Kasjera jest dla Ciebie oferowana domyślnie, z jakiegoś powodu straciła ważność, musisz zwrócić się z prośbą o jej zablokowanie do Działu Bezpieczeństwa.

    Żeby zlecenie mogło zostać szybko zrealizowane, wyślij maila w tej sprawie na adres security@pokerstars.eu ze zwojego zarejestrowanego na PokerStars adresu, wyjaśniając, dlaczego wspomniana metoda płatności nie jest już dla Ciebie dostępna i/lub dlaczego musi zostać zablokowana. Pamietaj, by zrobić to przed złożeniem zlecenia wypłaty i że po zablokowaniu nigdy już nie będziesz mógł korzystać z danej metody płatności w systemie transakcyjnym PokerStars.
  • Mam nowe konto czekowe. Jak zarejestrować je w oknie Kasjera?
  • W takiej sytuacji wyślij do nas maila na adres security@pokerstars.eu, w polu tematu wpisując "Remove eCheck account information", a chętnie udzielimy Ci pomocy w tej sprawie.

Ograniczenia kwot wpłaty

  • Jakie są obowiązujące limity wpłat?
  • Limity depozytów określają maksymalną kwotę, jaką możesz wpłacić na swoje konto PokerStars w pewnym przedziale czasu. Ograniczenia te znajdziesz zawsze po kliknięciu na logo danej metody płatności w oknie wpłaty Kasjera.

    PokerStars Deposit Limits
  • Czy mogę ustanowić własne limity wpłat?
  • PokerStars daje Ci możliwość wprowadzenia własnych tygodniowych ograniczeń kwot wpłaty. Oczywiście, nie mogą one być wyższe niż przyzane przez nas limity dla Twojego konta. Aby obniżyć te kwoty, wejdź w menu "Kasjer" na górnym pasku głównego okna programu i wybierz z niego pozycję "Ogranicz limit depozytów".

    Restrict PokerStars Deposit Limit
  • Jak mogę zwiększyć limity wpłat lub usunąć narzucone sobie wcześniej ograniczenia?
  • Informacje na ten temat znajdziesz w dziale "Zwiększanie limitów wpłat" na stronie Bezpieczeństwo - FAQ.

Cofnięte transakcje

  • Dlaczego moja wpłata została zwrócona?
  • Wysłana do Ciebie wiadomość e-mail potwierdzająca zwrot wpłaty zawiera informację na temat powodów jej odrzucenia. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy w tej sprawie, napisz na adres security@pokerstars.eu.
  • Chciałbym zlikwidować ujemne saldo na moim koncie. Jak to zrobić?
  • Prześlij wyjaśnienia odnośnie powodu cofanięcia wpłat na adres security@pokerstars.eu. Kiedy sytuacja zostanie wyjaśniona, pomożemy Ci w spłaceniu zadłużenia i odzyskaniu pełnej funkcjonalności konta.

Inne

  • Czy moje pieniądze są na PokerStars bezpieczne?
  • Od chwili utworzenia naszego serwisu w 2001 roku, PokerStars przeprowadziło miliony transakcji: wpłat, wypłat i transferów pomiędzy graczami. Za każdym razem korzystamy – i planujemy nadal tak robić – z uznanych i bezpiecznych metod płatności, które zostały gruntownie sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa.

    Ponadto środki graczy PokerStars (w myśl postanownień wszystkich naszych licencji ) przechowywane są na osobnych kontach obsługiwanych przez wiodące europejskie banki i nie są wykorzystywane na pokrycie jakichkolwiek kosztów operacyjnych. Umowy takie zapewniają, że w dowolnym momecie możemy wypełnić nasze zobowiązania finansowe wobec graczy i że ich pieniądze są u nas zawsze bezpieczne.
  • Jak długo będę czekać na odpowiedź?
  • Serwisy obsługujące płatności zwykle są w stanie odpowiadać na maile otrzymane w ciągu ostatnich trzech godzin, jednak w okresie wzmożonego ruchu rozpatrzenie wszystkich nadesłanych spraw może zająć nieco dłużej. Na maile odpowiadamy w takiej kolejności, w jakiej je otrzymujemy, dlatego też prosimy o niewysyłanie wielokrotnych zapytań; powoduje to tylko opóźnienia w odpowiedzi. Uprzejmie prosimy o cierpliwość i danie nam trochę czasu na napisanie i wysłanie wiadomości zwrotnej. Na maile odpowiadamy tak szybko, jak to tylko możliwe.
  • Muszę porozmawiać z kimś z Działu ds. Płatności. Jaki jest numer telefonu do Was?
  • Nasz dział nie oferuje obsługi telefonicznej w przypadku połączeń przychodzących. To my zadzwonimy do Ciebie, jeśli prześlesz do nas e-mail zawierający szczegóły sprawy na adres paymentservices@pokerstars.eu. Odezwiemy się do tak szybko, jak to możliwe.

JESTEŚ NOWYM GRACZEM? POBIERZ DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO GRY

By zacząć grać, wystarczy pobrać darmowy program PokerStars. Ściągnięcie go jest proste.

Play Poker

Dowiedz się, jak pobrać program do gry.