Play Poker | Free Download

Bezpieczeństwo – najczęściej zadawane pytania

Weryfikacja kont, wieku i dokumenty

Bezpieczeństwo

Spłaty

Weryfikacja kont, wieku i dokumenty

  • Dlaczego wymagacie przesłania dokumentów potwierdzających tożsamość?
  • Przedstawianie dokumentów weryfikacyjnych ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa kont i jest wymagane przez naszą umowę licencyjną na Malcie.
  • Skąd mam wiedzieć, że wysyłane przeze mnie dokumenty będą akceptowalne?
  • Jeśli tylko są to czytelne kopie aktualnych, ważnych dokumentów, powinny być wystarczające. A oto kilka przykładów akceptowalnych i nieakceptowalnych dokumentów:

    Przykład 1:
    Niekaceptowalna, źle skadrowana kopia:

    An unacceptable, badly cropped image

    Akceptowalna, poprawnie skadrowana kopia:

    An acceptable, correctly cropped image:

    Przykład 2:
    Nieakceptowalna, rozmyta/nieostra kopia, z zamaskowanymi szczegółami:

    An unacceptable blurry/out of focus ID, with details masked:

    An unacceptable blurry/out of focus ID, with details masked:

    Akceptowalna, ostra kopia bez brakujących szczegółów:

    An unacceptable blurry/out of focus ID, with details masked:
  • Jak najlepiej wysłać dokumenty weryfikacyjne?
  • Najlepiej to zrobić za pośrednictwem oprogramowania PokerStars. Po zalogowaniu się należy wejść w menu Pomoc > Kontakt z obsługą klienta (na górnym pasku w głównym oknie programu). Tutaj będziesz mógł wyszukać pliki z dysku swojego komputera i wczytać je, przesyłając bezpośrednio do nas. Pamiętaj o wybraniu właściwej kategorii: "Bezpieczeństwo kont" > "Weryfikacja wieku".

    Możesz też samodzielnie wysłać dokumenty z adresu mailowego zarejestrowanego na Twoim koncie PokerStars.pl na adres verification@pokerstars.eu.
  • W jakim formacie wysyłać dokumenty na adres verification@pokerstars.eu?
  • Możesz je wysyłać jako zdjęcia w formacie JPEG. Akceptujemy też pliki PDF, TIFF i DOC. Upewnij się, że ich rozmiar nie przekracza 5 MB. Jeśli trzeba, wyślij kilka maili.
  • Jaki jest numer Waszego faksu?
  • Faks: 00 356-21-318677 (dla pozostałych krajów)
    * Należy pamiętać o dodaniu na każdej stronie przesyłanych faksem dokumentów „pokerstars.eu” i swojej nazwy użytkownika, żeby umożliwić nam szybkie odnalezienie własciwego konta.
  • Jakie dokumenty ze zdjęciem wystawione przez organ państwowy akceptujecie?
  • Akceptujemy następujące rodzaje dokumentów ze zdjęciem*:
    *Należy pamiętać, iż rozdaje dokumentów różnią się w zależności od kraju.
  • Jakie dokumenty akceptujecie jako potwierdzenie adresu zamieszkania?
  • Akceptujemy następujące dokumenty potwierdzające adres:
    * Należy pamiętać, iż różnią się one w zależności od kraju. Dokument musi zawierać Twoje imię, nazwisko i adres zamieszkania oraz datę wystawienia.
  • Mam wątpliwości odnośnie przesyłania dokumentów weryfikacyjnych do PokerStars.
  • Pragniemy zapewnić Cię, że jako największy internetowy poker room stosujemy surową politykę prywatności. Wszelkimi przesyłanymi do nas dokumentami zajmują się wykwalifikani pracownicy, a później są one bezpiecznie przechowywane w zgodzie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych.

Bezpieczeństwo – problemy z wpłacaniem pieniędzy

  • Próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto, ale otrzymałem informację o błędzie, mówiącą, że nie mogę dokonywać wpłat ani wypłat. Dlaczego?
  • Jeśli otrzymujesz podobną informację o błędzie, Twoje konto będzie musiało przejść kontrolę bezpieczeństwa.

    security faq 3


    Aby kontrola taka mogła zostać dokonana, prosimy o odebranie poczty (sprawdź adres mailowy zarejestrowany na Twoim koncie) i przesłanie nam wyjaśnień i/lub dokumentów, o które poprosimy Cię w mailu. Możesz w tym celu wykorzystać poniższe instrukcje:


    security faq 4 security faq 5


    Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, zeskanuj dokument lub zrób jego cyfrowe zdjęcie (skopiuj obie strony) i prześlij na adres security@pokerstars.eu. Możesz też przefaksować dokument do:

    PokerStars
    Attn: Security
    Faks: 00 356-21-318677

    * Należy pamiętać o dodaniu na każdej stronie przesyłanych faksem dokumentów „pokerstars.eu” i swojej nazwe użytkownika, żeby umożliwić nam szybkie odnalezienie własciwego konta.
  • Przesłałem do Was kopię dokumentu tożsamości, a nadal nie mogę wpłacić pieniędzy na konto.
  • Rozpatrywanie poszczególnych spraw może zająć do 72 godzin. Jeśli potrzebne są dalsze wyjaśnienia lub informacje, skontaktujemy się z Tobą, kiedy tylko będziemy mogli. Gdyby jednak nie trzeba było dosyłać nic więcej, poinformujemy Cię, kiedy transakcje finansowe na Twoim koncie zostaną odblokowane.
  • Dlaczego pytacie mnie o związki z innymi graczami? Czemu ma to wpływ na moje wpłaty?
  • Zadajemy takie pytanie, ponieważ ujawnił się związek pomiędzy Twoim a innym (aktualnie kontrolowanym) kontem . Takie kontrole należą do naszych zwykłych procedur. Są one konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa kont graczy oraz oprogramowania.

Bezpieczeństwo – zwiększanie limitów wpłaty

  • Jak zwiększyć swoje limity wpłat?
  • W zależności od historii konta dostępna może być w oknie Kasjera opcja samodzielnego zwiększania limitów wpłat. Aby je zmodyfikować, musisz najpierw zalogować się na swoje konto i w głównym oknie programu wcisnąć przycisk Kasjer. Otwórz pokazane poniżej okno. Tam może się pojawić opcja zwiększenia limitów wpłat.

    security faq 6

    Uwaga: Aby zyskać możliwość zwiększania kwot wpłat, trzeba najpierw dokonać depozytu wybraną metodą płatności i wyczerpać dostępne aktualnie limity.

    security faq 7 security faq 8


    Jeśli nie masz możliwości zwiększenia limitów poprzez oprogramowanie, będziesz musiał zwrócić się w tej sprawie do naszego Działu Bezpieczeństwa. Prośby w tej sprawie należy kierować na adres security@pokerstars.eu, dołączając kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy oraz kopie kart kredytowych i wykazów z kont, jeśli korzystasz z następujących metod płatności: Echeck, ELV, karty kredytowe (VISA, MasterCard itp.).
  • Wprowadziłem ograniczenie depozytów, ale nie wiedziałem, że moje poprzednie wpłaty zostaną już objęte nowymi limitami. Czy mogę usunąć to ograniczenie?
  • Nie. Kiedy gracz ustali samodzielnie tygodniowe limity wpłat i potwierdzi je hasłem, my nie możemy ich cofnąć ani zmodyfikować. Nowe ograniczenia będą obowiązywać przez kolejne 7 dni. Po upływie tego terminu będziesz mógł samodzielnie je usunąć, wybierając kolejno "Kasjer > Ogranicz limit depozytów", a w okienku, które się pojawi, wciśnij "Usuń osobisty limit". Kiedy to zrobisz, po upływie kolejnych 24 godzin ograniczenie zostanie zlikwidowane.

    security faq 9 security faq 10


    security faq 11

Bezpieczeństwo – problemy z eCheckami

  • Wśród dostępnych metod wpłaty w Kasjerze nie widzę już opcji eCheck. Dlaczego?
  • Ze względu na charakter tej metody płatności (Instant eCheck) nie zawsze możemy ją obsługiwać. Jeśli opcji tej nie ma w Twoim Kasjerze, oznacza to, że aktualnie nie ma jej w ofercie. Należy też pamiętać, iż dostępność poszczególnych metod wpłaty zmienia się i uzależniona jest od historii konta gracza.
  • Jedna z moich wpłat eCheckiem została cofnięta. Co teraz będzie?
  • W takiej sytuacji zaloguj się na swoje konto i wpłać w oknie Kasjera pieniądze na pokrycie ujemnego salda, korzystając z dostępnych aktualnie metod płatności. Aby to zrobić, w oknie Kasjera wciśnij przycisk "Wpłata".

    security faq 12

    Jeśli nie znasz powodu cofnięcia tej wpłaty, więcej informacji na ten temat uzyskasz, pisząc na adres paymentservices@pokerstars.eu.
  • Na moim wyciągu z konta widzę zapis płatności, której nie umiem zidentyfikować. Jak rozpoznać, czy konto zostało obciążone przez Waszą firmę?
  • Nazwa transakcji do i z PokerStars, jaka będzie widnieć na Twoim wyciągu z konta, jest zawsze podawana w automatycznym emailu z potwierdzeniem transakcji.

    Staramy się zawsze dostarczyć właściwy opis płatności, jednak od czasu do czasu zdarza się, że procesory przetwarzające transakcje w międzyczasie zmieniają taką nazwę na inną bez uprzedzenia. Jeśli znajdziesz na wyciągu nietypowy opis transakcji i podejrzewasz, że może to być płatność powiązana z PokerStars, wyślij zapytanie w tej sprawie na adres paymentservices@pokerstars.eu. Należy też pamiętać, że instytucja finansowa, z usług której korzystasz, może stosować skrócone opisy transakcji.
  • Jak to możliwe, że wpłata, której dokonałem kilka minut temu nie trafiła jeszcze na moje konto? Otrzymałem email z informacją, że mój eCheck został zatwierdzony.
  • Jeśli pieniądze z eChecku nie są jeszcze dostępne, prawdopodobnie wcześniejsza wpłata została cofnięta przez Twój bank i teraz po dokonaniu wpłat będziesz musiał czekać 10 dni, zanim transakcja zostanie potwierdzona, a środki wpłyną na nasze konto i będą dla Ciebie dostępne. Jeśli sytuacja taka nie miała miejsca, pisz w tej sprawie wyłącznie na adres security@pokerstars.eu.
  • Mój eCheck został cofnięty tylko raz, a już utraciłem możliwość natychmiastowego otrzymywania pieniędzy. Kiedy znów będę mógł bez czekania otrzymywać wpłaty eChekiem?
  • Możliwość natychmiastowego dostępu do środków z eChecków jest od czasu do czasu rozpatrywana dla poszczególnych kont graczy i przywracana automatycznie, jeśli konto przez dłuższy czas jest bez zarzutu.
  • Mam nowe konto do eChecków, jak mogę je zarejestrować w Kasjerze?
  • Aby uzyskać pomoc w tej sprawie, wyślij email na adres security@pokerstars.eu, w polu tematu wpisując "Remove eCheck account information" (Usunięcie danych konta do eChecków).

Bezpieczeństwo – wypłaty

  • Próbuję wypłacić pieniądze i otrzymuję wiadomość, że powinienem skontaktować się z Działem Bezpieczeństwa. Dlaczego?
  • Oznacza to, że zanim będziemy mogli zrealizować Twoje żądanie wypłaty, konieczna będzie dodatkowa kontrola bezpieczeństwa. Aby pomóc nam w przeprowadzeniu tego procesu, prześlij nam przez oprogramowanie PokerStars kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz skorzystać z poniższych instrukcji:
  • Otrzymałem transfer pieniędzy od innego gracza i chciałbym te pieniądze wypłacić. Czy aby to uczynić, muszę spełnić jakieś warunki?
  • Na PokerStars NIE można wypłacać środków pochodzących z transferów od innych graczy.

    Zgodnie z naszą UMOWĄ LICENCYJNĄ DLA UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO:
    Dlatego też prosimy o wstrzymanie się od zlecania takich wypłat i wykorzystanie otrzymanych środków w grze w naszym serwisie.
  • Chcę wypłacić pieniądze, jednak oferowana mi domyślnie metoda płatności nie jest już aktualna. Jak usunąć ją z mojego konta, by nie pojawiała się więcej w Kasjerze?
  • Jeśli domyślne konto wypłaty straciło swoją ważność, będziesz musiał przesłać prośbę o jego zablokowanie do Działu Bezpieczeństwa.

    Aby umożliwić nam szybkie spełnienie tej prośby, wyślij ją na adres security@pokerstars.eu ze skrzynki pocztowej zarejestrowanej na Twoim koncie, wyjaśniając, dlaczego dana metoda płatności nie może już być przez Ciebie wykorzystywana i/lub dlaczego chcesz ją zablokować. Zalecamy zrobienie tego przed zleceniem wypłaty. Uprzedzamy też, że kiedy dana metoda płatności zostanie zablokowana, NIE będziesz mógł z niej nigdy więcej korzystać na PokerStars (ani do wpłat, ani do wypłat).
  • Będę zlecać wypłatę z innego kraju niż ten, który zarejestrowany jest na moim koncie PokerStars. Czy powinienem to zgłosić?
  • Zanim zlecisz taką wypłatę, wyślij z zarejestrowanego na Twoim koncie adresu mailowego wiadomość w tej sprawie na adres security@pokerstars.eu. Wyjaśnij w niej powody tej sytuacji i niezgodności krajów.
  • Ile zleceń wypłat w toku mogę mieć na koncie w tym samym czasie?
  • Na koncie gracza jednocześnie może być tylko jedna wypłata w toku dla jednej metody płatności.

    Jeśli jakaś wypłata już czeka na realizację, a Ty będziesz chciał zlecić drugą/nową wypłatę za pośrednictwem tej samej metody płatności, będziesz musiał najpierw anulować pierwszą transakcję, a następnie zlecić nową wypłatę w kwocie stanowiącej sumę obydwu transakcji.

    Aby anulować zlecenie wypłaty, należy otworzyć okno Kasjera, wcisnąć przycisk "Wypłaty w toku" i zastosować się do otrzymanych instrukcji. Zostaniesz poproszony o potwierdzenie tego polecenia hasłem.

    Jeśli nie chcesz anulować poprzedniej wypłaty, skorzystaj z innej metody płatności (jeśli jest dostępna) lub poczekaj, aż transakcja w toku zostanie zrealizowana.

    security faq 13

  • Czy mogę anulować wypłatę będącą w toku?
  • Jeśli chcesz anulować poprzednią wypłatę, możesz to zrobić w oknie Kasjera na dwa sposoby:

    Po prostu zaloguj się na swoje konto PokerStars, otwórz okno Kasjera, wciśnij umieszczony pod tabelą z Twoimi danymi osobowymi przycisk "Wypłaty w toku" i "Anuluj wypłaty w toku". Zobaczysz listę transakcji czekających na zatwierdzenie. Wybierz interesujące Cię pozycje i wciśnij przycisk "Anuluj wybrane wypłaty".

    security faq 14 security faq 15


    LUB

    Zaloguj się na swoje konto PokerStars, otwórz okno Kasjera i wciśnij przycisk "Wpłata". Zobaczysz listę wypłat w toku, które można anulować, oraz opcję dokonania nowej wpłaty. Wybierz interesujące Cię pozycje i wciśnij przycisk "Anuluj wybrane wypłaty" (patrz: ilustracje powyżej).

    Pamiętaj, że jeśli wybierzesz opcję kontynuowania wpłaty, zlecenia wypłaty zostaną normalnie zrealizowane.

    Bez względu na to, którą metodę wybierzesz, wyślemy do Ciebie na zarejestrowany adres wiadomość z potwierdzeniem anulowania transakcji, więc nie musisz już kontaktować się z nami, by zweryfikować, czy zlecenia wypłaty zostały anulowane.

  • Czy po zleceniu wypłaty mogę zmienić swój adres zamieszkania?
  • Tak, można to zrobić, jednak zlecenie wypłaty w toku będzie musiało zostać anulowane i będziesz musiał je złożyć ponownie po dokonaniu zmiany adresu.

    security faq 16

    Anulowanie wypłaty można zlecić już przy zmianie adresu poprzez wciśnięcie przycisku "Zobacz/Anuluj wypłaty w toku". Możesz też wstrzymać się ze zmianą adresu do czasu realizacji wszystkich wypłat.
  • Nie mogę znaleźć swojej wypłaty w historii transkacji na koncie PokerStars, a nie otrzymałem wiadomości z informacją o jej anulowaniu.
  • Jeśli nie widzisz swojego zlecenia wypłaty w historii transakcji, najprawdopodobniej oznacza to, iż przechodzi ona kontrolę Działu Bezpieczeństwa. Ta rutynowa procedura zajmuje zwykle do 72 godzin. Jeśli podczas kontroli pojawi się jakiś problem, skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Bezpieczeństwa, pisząc na Twój zarejestrowany adres mailowy, i poradzi Ci, co robić dalej. Nie ma potrzeby zwracania się do Działu Bezpieczeństwa przed upływem wspomnianych 72 godzin od momentu zlecenia wpłaty.
  • Chcę wypłacić pieniądze na tę samą kartę VISA, za pomocą której dokonywałem wcześniej wpłaty. Dlaczego nie pojawia się taka możliwość?
  • Wypłaty na kartę VISA są dostępne wyłącznie po spełnieniu następujących warunków:
  • Jak długo trzeba czekać na realizację wypłaty?
  • Czas oczekiwania jest uzależniony od wybranej metody płatności. Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w naszej polityce wypłat.

Bezpieczeństwo - przesyłanie pieniędzy pomiędzy graczami (transfery środków)

  • Jak przekazać środki z mojego konta PokerStars na cudze?
  • Aby zlecić przekazanie środków na konto innego gracza, wystarczy wejść w główne lobby programu PokerStars i wybrać kolejno: "Żądania" i "Transfer środków" (jak pokazano na poniższej ilustracji), a następnie zastosować się do otrzymanych instrukcji.

    security faq 17

  • Jaka jest minimalna i maksymalna kwota transferu?
  • Dolny limit to $0,01, a maksymalna kwota transferu uzależniona jest od statusu Twojego konta i wcześniejszej historii Twoich transakcji na PokerStars.

    * Przypominamy, że przy transferach dużych kwot możemy poprosić o dodatkową – telefoniczną lub mailową – weryfikację tożsamości posiadacza konta i dostarczenie określonych dokumentów.
  • Jaki jest limit dla "Transfer Out"?
  • Limity "Transfer Out" zostały wprowadzone jako forma zabezpieczenia Twojego konta. Pozwolą Ci one kontrolować kwoty, które mogą być przesyłane z Twojego konta za pomocą narzędzia do transferu środków.
  • Czy można przesyłać środki pomiędzy kontami prowadzonymi w różnych walutach?
  • Transfery takie mogą dojść do skutku wyłącznie wtedy, gdy obaj gracze (wysyłający i odbiorca) mają ustanowione subkonta na PokerStars w tych samych walutach.

    Jeśli nie masz na koncie subkonta w takiej walucie, jak osoba wysyłająca/odbierająca transfer, możesz je dodać, logując się w naszym oprogramowaniu i wybierając menu "Kasjer" na górze głównego okna, a następnie "Dodaj nową walutę".

    security faq 18

  • Złożyłem żądanie transferu środków, ale transakcja nie została sfinalizowana. Co robić?
  • Twoje zlecenie może wymagać telefonicznego lub emailowego potwierdzenia. Prosimy o sprawdzenie, czy w Twojej skrzynce mailowej nie ma wiadomości w tej sprawie i sprawdź, czy na Twoim koncie PokerStars znajduje się aktualny numer telefonu.
  • Dlaczego konieczne jest potwierdzenie transferu?
  • Potwierdzenia są dyktowane względami bezpieczeństwa kont i mają na celu przekonanie się, że nie ma żadnych przeszkód do realizacji transferu.
  • Gdzie znajdę potwierdzenie, że mój transfer został anulowany, a pieniądze wróciły na konto?
  • Informacje na ten temat znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto PokerStars, wchodząc w menu "Kasjer" na górze głównego okna, a następnie "Historia" (jak pokazano na poniższej ilustracji).

    security faq 19

  • Czekam na transfer od innego gracza. Dlaczego nie ma jeszcze pieniędzy na koncie? Czy są jakieś problemy z transferem?
  • Sugerujemy zwrócenie się w sprawie konkretnej transakcji do osoby wysyłającej transfer, ponieważ nasza polityka prywatności nie zezwala na udzielanie informacji odnośnie cudzych kont.
  • Nie mogę wysyłać i otrzymywać transferów. Możecie mi pomóc?
  • Przed realizacją transferu Twoje konto może wymagać przeprowadzenia dodatkowej kontroli przez Dział Bezpieczeństwa. Aby pomóc nam w przeprowadzeniu tego procesu, prześlij nam przez oprogramowanie PokerStars kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy. Jeśli jeszcze tego nie robiłeś, możesz skorzystać z poniższych instrukcji:
  • Posiadam wystarczającą ilość środków na koncie, ale kiedy próbuję przekazać część z nich znajomemu, system przesyła mi informację, że nie mam takiej kwoty. Dlaczego?
  • Jeśli wpłacałeś ostatnio pieniądze na konto metodami takimi jak Instant eCheck lub ELV, środków pochodzących z takiego depozytu nie można przekazywać na cudze konta, dopóki nie upłynie termin oficjalnego potwierdzania transakcji przez bank. Dla opcji Instant eCheck czas oczekiwania wynosi dziesięć (10) dni, a dla ELV - siedem (7). Pamiętaj, że zawsze możesz przekazać środki powyżej wpłaconej kwoty.
  • Czy mogę skorzystać z narzędzia do transferu środków, by wspomóc kolegę?
  • Nie. Opcja ta została stworzona tylko po to, by móc przekazać znajomym lub innym graczom środki na grę na PokerStars i tylko tak mogą one zostać wykorzystane. Używanie z tego narzędzia w jakimkolwiek innym celu jest zabronione i transakcje, które nie spełniają tego warunku, będą odrzucane.
  • Czy mogę wypłacić pieniądze, które otrzymałem transferem od innych graczy?
  • Zgodnie z naszą UMOWĄ LICENCYJNĄ DLA UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO na PokerStars NIE można wypłacać środków pochodzących z transferów od innych graczy:
    Dlatego też prosimy o wstrzymanie się od zlecania takich wypłat i wykorzystanie otrzymanych środków w grze w naszym serwisie.
  • Przesłałem pieniądze do niewłaściwej osoby, czy możecie cofnąć tę transakcję?
  • Postaramy się cofnąć transakcję, jednak nie gwarantujemy, że będzie to możliwe. Gracze samodzielnie powinni upewnić się, że dokonują transferu do właściwego odbiorcy. Prosimy o jak najszybsze przesłanie maila w tej sprawie na adres security@pokerstars.eu z dokładnym opisem błędnej transakcji (daty, godziny, kwoty i ID Użytkownika odbiorcy transferu).

Bezpieczeństwo – modyfikacje danych zarejestrowanych na koncie

  • Czy mogę zmienić imię i nazwisko na swoim koncie?
  • Jeśli chcesz zmodyfikować swoje imię lub nazwisko, ponieważ zrobiłeś błąd przy ich wpisywaniu, nie podałeś pełnych danych czy drugiego imienia lub Twoje nazwisko uległo zmianie (np. z powodu zawarcia małżeństwa lub przeprowadzenia rozwodu), prześlij nam przez oprogramowanie PokerStars kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy, korzystając z poniższych instrukcji:
    * W przypadku zmiany nazwiska na skutek zawarcia małżeństwa lub przeprowadzenia rozwodu prosimy o dostarczenie również świadectwa ślubu/rozwodu lub innego dokumentu sądowego ukazującego wcześniejsze i aktualne nazwisko. Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, zeskanuj wymagane dokumenty lub zrób ich cyfrowe zdjęcie i prześlij je na adres security@pokerstars.eu.
  • Jak można zmienić kraj zarejestrowany na koncie PokerStars?
  • Aby zmienić kraj widniejący na Twoim koncie PokerStars, prześlij nam przez oprogramowanie PokerStars kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy oraz ważny dokument ukazujący Twoje imię, nazwisko i adres zamieszkania w nowym kraju.

    Aby przesłać dokumenty, zastosuj się do poniższych instrukcji:
  • Jak zaktualizować adres zamieszkania na swoim koncie PokerStars?
  • Adres zamieszkania zarejestrowany na koncie PokerStars można zmienić lub zaktualizować samodzielnie, stosując się do poniższych prostych instrukcji:

    security faq 20

  • Jak zmienić datę urodzenia na koncie?
  • Datę urodzenia możesz samodzielnie wpisać w oprogramowaniu, tylko jeśli wcześniej jej nie podawałeś.

    security faq 21

    Aby skorygować wpisaną wcześniej na Twoim koncie datę urodzenia, prześlij nam przez oprogramowanie PokerStars kopię dokumentu tożsamości wystawionego przez organ państwowy, korzystając z poniższych instrukcji:
    Możesz też przesłać nam wspomniany dokument na adres security@pokerstars.eu, wpisując te same informacje w polu tematu i treści wiadomości.

    security faq 22

  • Zmienił się numer mojego konta bankowego. Jak zaktualizować dane?
  • W takiej sytuacji, prosimy o przesłanie do nas z zarejestrowanego na koncie adresu wiadomość na adres security@pokerstars.eu i wpisanie w polu tematu "Usunięcie danych konta bankowego" ( Remove bank account information).

    Pamietaj też o dostarczeniu nam nowego numeru konta i wszystkich potrzebnych danych oraz wyjaśnieniu powodów swojej prośby.

Bezpieczeństwo – ogólne dane i bezpieczeństwo kont

  • Ile kont mogę posiadać?
  • Graczom wolno założyć tylko jedno konto na PokerStars. Posiadanie więcej niż jednego konta stanowi poważne naruszenie regulaminu serwisu.
  • Czy mogę dzielić z kimś konto lub grać na cudzym koncie?
  • Nie. Udostępnianie komuś swojego konta lub korzystanie z cudzego konta na PokerStars jest surowo zabronione i stanowi poważne naruszenie regulaminu serwisu.
  • Jak mogę zamknąć swoje konto?
  • Aby konto zostało zamknięte, należy wysłać email w tej sprawie na adres support@pokerstars.eu. Prosimy również o podanie powodu podjęcia takiej decyzji. Przypominamy, że zamknięcie starego konta nie uprawnia do otworzenia nowego.

    Jak zwiększyć bezpieczeństwo swojego konta?
  • Jak zwiększyć bezpieczeństwo swojego konta?
  • W tej chwili oferujemy naszym graczom PIN PokerStars (dawniej zwany Bezpiecznym ID), który można dodatkowo aktywować na koncie, by zwiększyć jego bezpieczeństwo.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: /poker/room/features/security/pin/

    Możesz też zamówić w naszym Sklepie VIP Token Bezpieczeństwa RSA. Token pomaga bronić się przed przechwytywaniem haseł poprzez konieczność posłużenia się nim przy logowaniu. Zastosowanie dwuczynnikowego procesu uwierzytelniania, wymagającego zestawienia dwóch elementów (hasła i wygenerowanego kodu RSA) zwiększa bezpieczeństwo konta.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie: /poker/room/features/security/token/
  • Przyłapałem graczy na grze w zmowie lub przekazywaniu sobie przy stole żetonów, gdzie powinienem to zgłosić?
  • Prosimy o zgłoszenie tego w mailu wysłanym na adres support@pokerstars.eu i wpisanie w polu tematu „Zgłoszenie zmowy” (Collusion report), aby umożliwić nam wszczęcie śledztwa w tej sprawie.
  • Wydaje mi się, że gracz posiada kilka kont. Czy możecie coś z tym zrobić?
  • Prosimy o zgłoszenie tego w mailu wysłanym na adres support@pokerstars.eu i wpisanie w polu tematu "Zgłoszenie nadprogramowych kont" (Multiple account report), a my zbadamy zgłoszone konta. Jeśli okaże się, że rzeczywiście zgłoszone konta należą do jednej osoby, podejmiemy odpowiednie kroki w celu rozwiązania tego problemu. Jednak ze względu na ochronę danych osobowych nie będziemy mogli poinformować Cię o wynikach śledztwa.
  • Jak rozpoznać, czy otrzymałem email od PokerStars, czy od kogoś podszywającego się pod Was (spoof/phishing)?
  • PokerStars nigdy nie prosi swoich graczy o przesłanie w mailu hasła. Jedynie miejsce, w którym można je wpisywać, jest nasze oprogramowanie do gry. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do autentyczności otrzymanego maila, prześlij jego kopię na adres support@pokerstars.eu, a my potwierdzimy, czy został wysłany przez nas.

Bezpieczeństwo – dostęp do konta i problemy z logowaniem

  • Zapomniałem swoje ID Użytkownika. Co zrobić?
  • Informacje na temat odzyskiwania ID Użytkownika znajdziesz na stronie poświęconej kontom.
  • Nie pamiętam hasła. Jak je odzyskać?
  • Informacje na temat zmiany lub odzyskiwania hasła znajdziesz na stronie poświęconej kontom.
  • Nie mogę się zalogować. Kiedy próbuję, pojawia się informacja o wystąpieniu wewnętrznego błędu nr 71/1001.
  • Aby uzyskać pomoc w tej sprawie, należy wysłać maila na adres security@pokerstars.eu i w polu tematu poinformować o wystąpieniu błędu nr 71/1001.
  • Kiedy próbuję zalogować się na konto, pojawia się informacja o wystąpieniu wewnętrznego błędu nr 102/1001, 164/1001, 165/1001 lub 109/1001.
  • Prosimy o wysłanie maila w tej sprawie na adres security@pokerstars.eu i wpisanie numeru błędu w polu tematu oraz załączenie do wiadomości swoich plików logowania.

    Aby to uczynić, należy najpierw uruchomić program PokerStars (uwaga: logowanie nie jest konieczne, ale pomocne).

    Następnie z głównego lobby należy wybrać menu "Pomoc" > "Pliki logowania", a dalej "Prześlij pliki logowania do Obsługi

    Klienta". Spowoduje to automaticzne wysłanie do nas plików.

    security faq 23

    Można też zdecydować się na wybór opcji "Zapisz pliki logowania jako ZIP", by zachować je na twardym dysku komputera (zalecane, gdy nie można się zalogować).

    security faq 24

    Aby to uczynić, należy:
    * Ważne jest, aby wysłać pliki możliwie jak najszybciej, ponieważ są one przechowywane na dysku tylko jeden dzień.

Bezpieczeństwo – kontakt z Działem Bezpieczeństwa

  • Wysłałem do Was mnóstwo maili i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Kiedy odpiszecie?
  • Na emaile graczy odpowiadamy w kolejności ich otrzymywania; wysyłanie więcej niż jednego maila w danej sprawie jedynie opóźnia naszą odpowiedź. Uprzejmie prosimy o cierpliwość. Standardowo otrzymasz odpowiedź w ciągu 12-24 godzin.
  • Ponieważ nie otrzymywałem odpowiedzi po napisaniu na adres Działu Bezpieczeństwa (security@pokerstars.eu), postanowiłem wysłać maila do innego działu.
  • Pisanie maili do innych działów nie przyspieszy odpowiedzi; wiadomości i tak zostaną przekierowane do Działu Bezpieczeństwa.
  • Muszę porozmawiać z pracownikiem Działu Bezpieczeństwa. Jaki jest Wasz numer telefonu?
  • Dział Bezpieczeństwa nie posiada linii telefonicznych obsługujących połączenia przychodzące; prosimy o przesłanie nam w mailu swojego numeru telefonu oraz określenia dogodnej pory na rozmowę, na wypadek gdyby kontakt telefoniczny rzeczywiście okazał się być konieczny (obsługa w języku polskim dostępna jest jedynie drogą mailową).

Spłaty – pokrywanie ujemnego salda

  • Saldo mojego konta jest ujemne i chciałbym spłacić to zadłużenie. Jak to zrobić?
  • Zaloguj się na swoje konto i dokonaj wpłaty w Kasjerze dowolną z dostępnych metod. Aby to uczynić, wciśnij w oknie Kasjera przycisk Wpłata.

    security faq 25

    W razie problemów ze spłaceniem zadłużenia, zwróć się do nas z prośbą o pomoc, pisząc na adres collections@pokerstars.eu.
  • Metody płatności w moim Kasjerze ostatnio się zmieniły. Dlaczego?
  • Dostępność metod wpłaty może zmianiać się w zależności od sytuacji konta. Jeśli jakaś opcja nie pojawia się już w Twoim oknie Kasjera, to znaczy, że w tej chwili nie możesz z niej korzystać.
  • Otrzymałem wiadomość, że saldo ma moim koncie jest ujemne. Jak to potwierdzić?
  • Zaloguj się na swoje konto i w oknie Kasjera wciśnij przycisk "Historia" – tam znajdziesz ostatnie transakcje.

    security faq 26

    Możesz też sprawdzić wykaz ze swojego konta bankowego, gdyż środki z nieudanej transakcji nie zostały z niego ściągnięte.

    Jeśli ustalisz, że środki zostały jednak ściągnięte z konta, napisz do nas w tej sprawie na adres collections@pokerstars.eu i załącz cyfrową kopię wykazu z konta bankowego.
  • Otrzymałem wiadomość, że jestem Wam winien kwotę, której nigdy nie wpłacałem. Nigdy bym tyle nie wpłacił, więc jak to możliwe?
  • Jeśli bank wycofa kilka wpłat z Twojego konta, często informujemy o łącznej ściągniętej kwocie. Przykładowo, gdy cofnięte zostaną trzy depozyty po $30, wyślemy Ci maila z informacją, że jesteś nam winien $90.
  • Otrzymałem wiadomość, że jestem Wam winien kwotę zawierającą centy. Nie wpłacałem takiej kwoty, więc dlaczego nie jest ona okrągła?
  • Jeśli w momencie wycofania depozytów saldo Twojego konta jest dodatnie, ściągamy zadłużenie z dostępnych środków. Na przykład, Twój bank wycofuje Twój wcześniejszy depozyt wynoszący $20, a na koncie w tym momencie masz $8,67, w tej sytuacji saldo Twojego konta PokerStars wyniesie: -$11,33. Wystarczy, że spłacisz tę różnicę.

Promocje i oferty

Special Offers

Na PokerStars specjalne oferty dostępne są przez cały rok: nagrody pieniężne, wejściówki do turniejów i wiele innych.


Jak się gra w pokera

How to Play Poker

Tutaj znajdziesz zasady gry, porady dla początkujących i zaawansowane strategie.


Gra na pieniądze

Real Money

Zleć pierwszą wpłatę na swoje konto i zacznij grać na PokerStars. Transakcje są szybkie i bezpieczne.